fbpx
Verse producten, direct van de bron
Voor 23:59 besteld, morgen in huis
Vrij van conserveermiddelen
Gekoeld bij jou thuis geleverd
Aanbiedingen
Inspiratie
Mijn pakket is niet bezorgd en nu?

Als jouw pakket niet in het aangegeven tijdvak bezorgd is, kijk dan eerst in je brievenbus. Als de chauffeur je niet thuis heeft aangetroffen, heeft hij een briefje voor je achtergelaten. Is dit niet het geval, neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij kijken of de chauffeur er al bijna is. Anders komen wij een nieuw pakket bij je afleveren.

Wat gebeurt er als mijn bestelling incompleet is geleverd?

Wat vervelend, onze excuses! Neem binnen 3 uur na aflevering contact met ons op en wij leveren zo snel mogelijk het missenede product bij je af.

Wat gebeurt er als mijn bestelling verkeerd is geleverd?

Wat vervelend, onze excuses! Neem binnen 3 uur na aflevering contact met ons op en wij leveren zo snel mogelijk het goede product bij je af.

Wat gebeurt er als mijn vlees niet goed is?

Wat vervelend, onze excuses! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij kopen per dag ons vlees in, direct vanaf onze leverancier, zodat jij het meest verse vlees ontvangt. Mocht het onverhoopt toch niet goed zijn, neem binnen 3 uur na aflevering contact met ons op en stuur ons een foto toe. Dan komen wij zo snel mogelijk met een passende oplossing.

Wat gebeurt er als mijn vis niet goed is?

Wat vervelend, onze excuses! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij kopen per dag onze vis vers in, direct vanaf de visafslag, zodat jij de meest verse vis ontvangt. Mocht het onverhoopt toch niet goed zijn, neem dan contact met ons op en verstuur ons een foto. Dan komen wij zo snel mogelijk met een passende oplossing.

Binnen hoeveel tijd krijg ik antwoord op mijn vraag via mail?

Bedankt voor je bericht naar ons, we proberen je zo snel mogelijk een antwoord te geven. We streven ernaar dit uiterlijk binnen 48 uur te doen als je ons een bericht stuurt.

Waar kan ik naartoe mailen?

Al je vragen of opmerkingen kun je sturen naar info@zininvers.nl. We proberen je zo snel mogelijk een antwoord te geven. We streven ernaar dit binnen uiterlijk 48 uur te doen als je ons een bericht stuurt.

Waar kan ik naartoe bellen?

Je kunt ons bereiken op 0255 – 525 536, van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 16:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 15:00. Onze klantenservice staat voor je klaar.

Hoe kan ik contact opnemen?

Gezellig! Je kunt ons op diverse manieren bereiken. We zijn per mail bereikbaar op info@zininvers.nl, je belt ons op 0255 – 525 536 of stel je vraag via onze social media kanalen Facebook of Instagram.